Σε συνεργασία με βραβευμένους μπάρμεν, η Creta Sense και ο επιχειρηματίας Ανδρέας Καραγιάννης παρουσιάζουν μια καινοτομική ιδέα για την προώθηση των ελληνικών προϊόντων και ιδιαίτερα της κρητικής τσικουδιάς σε τουρίστες στην Ελλάδα.
Επιλέγοντας κεντρικά σημεία προώθησης ξεκινώντας από την φημισμένη Κρήτη και το beach bar Ammos & Hlios,θα παρουσιαστεί το ΤΣΙΚΟΥΔΙTΟ και μια σειρά άλλων κοκτέιλ με βάση την τσικουδιά.
Με κέφι, μουσική και πολλή φαντασία, η τσικουδιά συνδυάζεται φέτος το καλοκαίρι με φρούτα, αρώματα και ελληνικά βότανα φτιάχνοντας εκπληκτικά κοκτέιλ που είναι εφάμιλλα των ξενόφερτων κοκτέιλς.
Σκοπός του εγχειρήματος η στήριξη της εγχώριας αγοράς και των παραδοσιακών προϊόντων. Την πρωτοβουλία στηρίζουν οι ηθοποιοί Αριέττα Μουτούση και Βαγγέλης Χατζηνικολάου, καθώς και πολλοί ακόμα καλλιτέχνες.
Με κέφι, μουσική και πολλή φαντασία, η τσικουδιά συνδυάζεται φέτος το καλοκαίρι με φρούτα, αρώματα και ελληνικά βότανα φτιάχνοντας εκπληκτικά κοκτέιλ που είναι εφάμιλλα των ξενόφερτων κοκτέιλς.
Σκοπός του εγχειρήματος η στήριξη της εγχώριας αγοράς και των παραδοσιακών προϊόντων. Την πρωτοβουλία στηρίζουν οι ηθοποιοί Αριέττα Μουτούση και Βαγγέλης Χατζηνικολάου, καθώς και πολλοί ακόμα καλλιτέχνες.