Μέσω αναλυτικών παρουσιάσεων που βασίζονται στο τρίπτυχο Αλλαγή – Προβλεψιμότητα – Στρατηγική, η παρουσίαση καταλήγει σε τέσσερεις στρατηγικές επιλογές όπως:
- Επένδυση σε οινοποιείο στην Κίνα
- Δημιουργία και παραγωγή ενός κρασιού 8,5% βαθμών για την αγορά της Αγγλίας
- Προώθηση φυσικών οργανικών κρασιών στην Βόρεια Ευρώπη λόγω ωριμότητας της παγκόσμιας αγοράς
- Επένδυση σε ακίνητα στην Φλόριντα ΗΠΑ (λόγω χαμηλών τιμών)
Πηγή: http://www.keosoe.gr/news/950-eidisi-309.html